פיתוח ישראלי מאפשר לרכב על קורקינט גם בימים מועדים לגשם
פיתוח ישראלי חדש של יצרנית הקורקינטים הממונעים הישראלית Inokim פותר לרוכבים את הבעיה. במקרה שמתחיל גשם אפשר להפוך את הקורקינט לתיק נגלל • בעזרת כיסוי בד ניתן לעטוף את הקורקינט כשרק הגלגל האחורי נשאר חשוף
הבד והקורקינט בעלי עמידות לרטיבות כך שעם תחילת הטפטוף הרוכב יכול לארוז את הקורקינט ולעבור להליכה עם מטריה או לתחבורה ציבורית ללא חשש מהרטבות או החלקות
התכניות האחרונות
- מאי 2024
- אפריל 2024
- מרץ 2024
- פברואר 2024
- ינואר 2024
- דצמבר 2023
- נובמבר 2023
- אוקטובר 2023
- ספטמבר 2023
- אוגוסט 2023
- יולי 2023
- יוני 2023
- מאי 2023
- אפריל 2023
- מרץ 2023
- פברואר 2023
- ינואר 2023
- דצמבר 2022
- נובמבר 2022
- אוקטובר 2022
- ספטמבר 2022
- אוגוסט 2022
- יולי 2022
- יוני 2022
- מאי 2022
- אפריל 2022
- מרץ 2022
- פברואר 2022
- ינואר 2022
- דצמבר 2021
- נובמבר 2021
- אוקטובר 2021
- ספטמבר 2021
- אוגוסט 2021
- יולי 2021
- יוני 2021
- מאי 2021
- אפריל 2021
- מרץ 2021
- פברואר 2021
- ינואר 2021
- דצמבר 2020
- נובמבר 2020
- אוקטובר 2020
- ספטמבר 2020
- אוגוסט 2020
- יולי 2020
- יוני 2020
- מאי 2020
- אפריל 2020
- מרץ 2020
- פברואר 2020
- ינואר 2020
- דצמבר 2019
- נובמבר 2019
- אוקטובר 2019
- ספטמבר 2019
- אוגוסט 2019
- יולי 2019
- יוני 2019
- מאי 2019
- אפריל 2019
- מרץ 2019
- פברואר 2019
- ינואר 2019
- דצמבר 2018
- נובמבר 2018
- אוקטובר 2018
- ספטמבר 2018
- אוגוסט 2018
- יולי 2018
- יוני 2018
- מאי 2018
- אפריל 2018
- מרץ 2018
- פברואר 2018
- ינואר 2018
- דצמבר 2017
- נובמבר 2017
- אוקטובר 2017
- ספטמבר 2017
- אוגוסט 2017
- יולי 2017
- יוני 2017
- מאי 2017
- אפריל 2017
- מרץ 2017
- פברואר 2017
- ינואר 2017
- דצמבר 2016
- נובמבר 2016
- אוקטובר 2016
- ספטמבר 2016
- אוגוסט 2016
- יולי 2016
- יוני 2016
- מאי 2016
- אפריל 2016
- מרץ 2016
- פברואר 2016
- ינואר 2016
- דצמבר 2015
- נובמבר 2015
- אוקטובר 2015
- ספטמבר 2015
- אוגוסט 2015
- יולי 2015
- יוני 2015
- מאי 2015
- אפריל 2015
- מרץ 2015
- פברואר 2015
- ינואר 2015
- דצמבר 2014
- נובמבר 2014
- אוקטובר 2014
- ספטמבר 2014
- אוגוסט 2014
- יולי 2014
- יוני 2014
- מאי 2014
- אפריל 2014
- מרץ 2014
- פברואר 2014
- ינואר 2014
- דצמבר 2013
- נובמבר 2013
- אוקטובר 2013
- ספטמבר 2013
- אוגוסט 2013
- יולי 2013
- יוני 2013
- מאי 2013
- אפריל 2013
- מרץ 2013
- פברואר 2013
- ינואר 2013
- דצמבר 2012
- נובמבר 2012
- אוקטובר 2012
- ספטמבר 2012
- אוגוסט 2012
- יולי 2012
- יוני 2012
- מאי 2012
- אפריל 2012
- מרץ 2012
- פברואר 2012
- ינואר 2012
- דצמבר 2011
- נובמבר 2011
- אוקטובר 2011
- ספטמבר 2011
- ינואר 2011
ארכיון תוכניות
פוסטים אחרונים
- למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי
- הגאון הרב אברהם יוסף: "עוד המצאה של משגיחי הכשרות"
- פרשת אחרי מות | איך חוזרים לגבול?
- תזמון מושלם | פרשת אחרי מות
- פרשת אחרי מות | מדוע דווקא בארץ גושן?
תגיות
קורקינטים ממונעים הפכו לכלי תחבורה פופולארי אך בימי גשם נחשפת נקודת תורפה של הכלים.
במרבית הימים הגשומים בישראל הגשם יורד רק בחלק מהיום ובגלל פרק זמן גשום וקצר, שלעיתים קשה "להמר" מתי הוא יהיה, רוכבים נאלצים לוותר לגמרי על השימוש בכלי.
פיתוח ישראלי חדש של יצרנית הקורקינטים הממונעים הישראלית Inokim פותר לרוכבים את הבעיה. במקרה שמתחיל גשם אפשר להפוך את הקורקינט לתיק נגלל. בעזרת כיסוי בד ניתן לעטוף את הקורקינט כשרק הגלגל האחורי נשאר חשוף כדי להחזיק את הכלי בנוחות מבלי לחוש את המשקל.
הבד והקורקינט בעלי עמידות לרטיבות כך שעם תחילת הטפטוף הרוכב יכול לארוז את הקורקינט ולעבור להליכה עם מטריה או לתחבורה ציבורית ללא חשש מהרטבות או החלקות.
כיסוי הבד ניתן לקיפול לתוך תיק קטן או שקית מבלי לתפוס נפח או משקל רב. הוא יכול לשמש גם בימים שאינם גשומים כשרוכבים שמחפשים פתרון קל לשילוב הקורקינט כתחבורה משלימה לנסיעה ברכבת או אוטובוס או רוצים להעלות איתם את הכלי בקלות למקום העבודה או לתוך הדירה.
ממש מגניב ונוח!!!!!!!!!!!